Contact Info / Websites

Entry #3

When I was...a shoop woop. Also, holy shit silver whistle.

2007-10-13 11:49:30 by Lorkas
Updated

EDIT: unbanned now.
EDIT2: By the way, is cool
EDIT3: Holy shit, silver whistle! Woohoo!
EDIT4 [NEW]: Huh...My whistle level dropped
Remember the day when there were no mods online for about an hour? The day a week ago? Yeah. Well during that timing I made about three spam topics, and about 60 spam posts (Most of them were with the word nig**r in it)

password -diazepam

.
/* */
...Jimmy's eyes. It's as though he gazes into your soul, reading your every sin. Yet, he isn't judging you. These eyes of demise do not judge, for you feel no shame or regret. His stare still scares you, as if it is there to tell you something. A commodity you may already know of. Yes, something you may be obligated to do. This cannibalistic gaze is corrupting your sanity, desecrating it with incongruous thoughts, repeating the same word you've known for as long you were alive - Donate. That's the '''only''' way to absolve yourself from that vicious scowl. That is the only way to eradicate those revolting chains that have locked your own mind.

When I was...a shoop woop. Also, holy shit silver whistle.


Comments

You must be logged in to comment on this post.


FiskmannenFiskmannen

2007-10-27 14:06:35

Yay! You're free!

Lorkas responds:

Yeah...well, I'll be a BBS slave after a week or so (crap!).

Thanks for commenting


Night-RangerNight-Ranger

2007-10-30 03:20:22

You shouldn't be such a fag.

Lorkas responds:

What do you mean? I was just celebrating the No-mod-hour.


StomerStomer

2007-10-31 17:41:44

I've been banned for 30days about 4times now.

Thank god for alts.

Lorkas responds:

I have only one alt, and he's banned for a month too (GOOD JOB BBR!). Used to have two, but one of 'em got deleted because it's username was peddophile O_o


uglysluguglyslug

2007-11-02 16:26:42

Captin!

I have some news from the front!

They say they're gonna deport all the soliders!

What should we do!

Lorkas responds:

That's not good. But I have a plan. Clear of the area, only leave the trees. We'll hind underground. How? Just dig up some small holes, and hide your soldiers there. 20 soldiers for each shore. Put about 100 in the forest. The rest (snipers) should be in the trees. It should work!

Tell them to fire only when called. You will also need more people after this attack, I'll order some from the general.

And YES they are going to kill all of our soldiers if we don't deffend (they're gonna drown us, if we lose).

We're lucky to have fire arms, because most of our enemies only have swords. Maybe they have a handfull of musceteers, but that's nothing against our brigade. That means they will get demoralized in the beginning, and after our ambush.

If everything works, we shall win. And they will crumble against us. Oh and I'll upgrade you to a Musceteer Leader, since the last ML died deffending the northern shore.

Our little island won't die this easily!


PantyWipePantyWipe

2007-11-02 20:03:15

"the internet isn't an english test."

Thats the fucking greatest quote Ive ever heard anyone say on the internets.

When is teh banz over?

Lorkas responds:

After a week, or two...I hope

Thanks.


dpsstuffdpsstuff

2007-11-03 04:35:21

u no ur the only girl ive come across (since ive been here which is like 4 months) and it seems like u realy dont like ngs, but...
u make pretty good flash movies and u got a high level

wats the deal man....um..i mean girl

Lorkas responds:

I don't know, most of the people here are morons (no offense) and I get banned oftenly...The reason why I come here every day? Because I have nothing better to do, maybe?


ArchkronosArchkronos

2007-11-03 18:17:35

Ah, when was the last time you went outside?

Lorkas responds:

Today, why'd you ask?


dpsstuffdpsstuff

2007-11-03 20:31:08

u no there arwe tones more games and movies on the internet than just this 1 site

Lorkas responds:

Well no shit, Sherlock? Of course there is!


crazylogiccrazylogic

2007-11-04 05:04:03

and we shall celebrate this glorious event with......PORN

Lorkas responds:

Hmm, I'd be really happy to do that. But I'm gonna get unbanned in a week (5 days to be exact). So this glorious event won't last long, but since I can't spend a week with out getting banned...Damn!


HardcoreEmoGothRebelHardcoreEmoGothRebel

2007-11-04 14:22:34

Racial slurs are about the most uncreative thing you can do. Try something inventive, at least

Lorkas responds:

I also other shit posts then, and they all got deleted (20). So that wasn't the main reason of the ban.


Lost-WisdomLost-Wisdom

2007-11-05 15:37:48

btw, it's going pretty well. :D

Lorkas responds:

Well, I'm glad to hear that.


FleeFlee

2007-11-08 13:22:40

Ouchies. :x

Lorkas responds:

1 day remaining...And I've been lurking the forums for some time now.


OverTheBelowOverTheBelow

2007-11-09 07:44:42

Happy back-on-BBS day! XD

Lorkas responds:

Thanks! I think there's only a couple o' hours left right now ^__^


sven647sven647

2007-11-10 02:45:57

I was mad for a 3 day ban i feel your pain to a small degree. >:| bans...

Lorkas responds:

Ah, well you know the good old BBR...always banning people for small misunderstandings. He's not as bad (and by bad I mean not like badass, but like asshole) as Bigbadron.


SerianaSeriana

2007-11-10 05:33:25

DAILY 0 BOMB WITH PROXIES GO

Lorkas responds:

OMG NO WAI!111


OverTheBelowOverTheBelow

2007-11-10 05:50:31

Something tells me Lorkas is trying to eat the NG BBS..? o.o

Lorkas responds:

Well, the grey colours DO look tasty. Or did you mean it metaphoricaly? Anyway, I'm unbanned now! Hurray again!


BuoyBuoy

2007-11-10 14:06:42

greensucksbluerules says:
Was it bigbadron?
Nov. 5, 2007 | 8:52 AMLorkas responds:
Nope, BBR.

>:/

Lorkas responds:

Well...I really don't know his real username.


The-evil-bucketThe-evil-bucket

2007-11-10 19:21:03

Epic.

Lorkas responds:

Yup


Alcohol1Alcohol1

2007-11-12 16:35:00

are you real female or your just pretending?

Lorkas responds:

Why would you want to know?


test-objecttest-object

2007-11-13 12:59:52

BONO?! I rather have Boonen, the Belgium cyclist...
HIT'NWHITE'NRUN'NNERDY

Lorkas responds:

Opinions...opinions mean alot.


uglysluguglyslug

2007-11-15 22:11:41

"Pretty woman, walking down the street..."

Lorkas responds:

"...the kind I like to meet"


snowyballsnowyball

2007-11-16 11:48:33

Hi there!

Lorkas responds:

Howdy!


RabiesIsMeRabiesIsMe

2007-11-16 12:51:35

lol shit

Lorkas responds:

What ever...


EvilJesusEvilJesus

2007-11-17 18:47:22

You did do a barrel roll of the stage right?
RIGHT?

Lorkas responds:

A stage without a barrel roll isn't a stage...Of course I did.


DobermanDoberman

2007-11-18 08:10:39

LOL GERARD WAY

Lorkas responds:

Yeah!


jfella91jfella91

2007-11-18 13:34:09

That's just immature. ;)

Lorkas responds:

What's immature?


jfella91jfella91

2007-11-18 22:24:36

o i c

Lorkas responds:

Umm, ok.


LordZeebmorkLordZeebmork

2007-11-21 13:37:36

fun time.

Lorkas responds:

Fun


OverTheBelowOverTheBelow

2007-11-22 11:06:51

Dude, this person was 17ish a week ago, now she's 80? Jeez.. talk about what coffee does to yer..

Lorkas responds:

Nah, I just changed my age for a joke. No biggy. I do that all the time.

*Changes to real age*


PapoPapo

2007-11-23 17:08:07

I know where's Lithuania i'mnot stupid

;)

Lorkas responds:

Good, because 84% of americans don't.


Alcohol1Alcohol1

2007-11-24 07:00:24

i love ya and i'm serious. <3

Lorkas responds:

Awww...


Alcohol1Alcohol1

2007-11-24 08:22:16

i'm sexy, aren't i?

Lorkas responds:

I haven't seen you in real life so...


ShaunShaun

2007-11-24 11:37:03

where is naked chicks?

Lorkas responds:

What?


Alcohol1Alcohol1

2007-11-24 13:06:08

oh...i bet your sexy, aren't you?

Lorkas responds:

Nope


DarkWizard1992DarkWizard1992

2007-11-24 14:38:01

Average nger: OMG! Lorkas is a woman?! OMG

Me: So Lorkas is a woman? Huh... Go figure...

:P

Lorkas responds:

I'm a woman? Really?


uglysluguglyslug

2007-11-24 19:16:30

Sakrol, Do you follow?

Lorkas responds:

Sakrol = Lorkas backwards...I once posted that and got BANNED


ShinigamiRemShinigamiRem

2007-11-25 11:01:11

shoop

Lorkas responds:

da woop


Alcohol1Alcohol1

2007-11-26 15:34:29

may i ask inappropriate questions?

Lorkas responds:

Sure


Slayer3751Slayer3751

2007-11-26 20:34:27

oh yeah!!! i got a ton of whistle points off of your posts

Lorkas responds:

Faggot


PhoenixTailsPhoenixTails

2007-11-27 19:59:32

Continue teh song!
...A YOUNG BOY...

Lorkas responds:

My father, took me...


PsychoticMindPsychoticMind

2007-11-28 10:41:29

I <3 Lorkas :3.

Lorkas responds:

I <3 you too!


BomshawBomshaw

2007-11-30 21:56:28

WTF YOU TOOK 50.

I was going to do it.... :{

Lorkas responds:

Lol, I took it just before you. I suppose you deserve it lol.


CyberdevilCyberdevil

2007-12-01 11:01:50

Heh, I appearantly missed that epic day! :D

Lorkas responds:

It was yesterday.


Alcohol1Alcohol1

2007-12-01 15:26:46

cup of coffee?

Lorkas responds:

Sure, why not.


FrankFrank

2007-12-02 07:07:33

dorkas

Lorkas responds:

pati tu toks...


lunardragon96lunardragon96

2007-12-02 16:40:54

Newgrounds isn't a place 4 assholes like you.
Go away.
AND STOP CORRECTING PEOPLE 4 CHRIST'S SAKE!
RETARD!
Screw you.
I'm going to have a random dance party.
AND YOU'RE NOT INVITED!!!!!

Lorkas responds:

I wonder who is acting like a retard now, hm? Let's see...


lunardragon96lunardragon96

2007-12-04 07:54:32

You are.
<PWNed>

Lorkas responds:

No, I was PWNed. Not am.


C-HawkC-Hawk

2007-12-04 19:32:01

Hi. Thanks for the comment. Question: is the garbage whistle a statement or have you just not gotten around to fixing it yet?

Lorkas responds:

Well, I flagged a couple of abusive reviews (They were not like "AEJiafji3q8f" but like "OMG SO AWESOME!!!1")...Is there any possible way in fixing this to a normal whistle?


PantyWipePantyWipe

2007-12-05 16:51:18

I think ya shooped when you shoulda wooped!

Lorkas responds:

Yup, so my lazer is weak sauce.


C-HawkC-Hawk

2007-12-05 18:52:34

http://www.newgrounds.com/bbs/topic/7 4264/871 (Rage's gift to you. Fix your whistle!)

Lorkas responds:

Been there, done that.